niedziela, 25 stycznia 2015

Prolog

 

19 letnia Charlie pracuje w małej kawiarni znajdującej się pod Sydney.Utrzymuje ona w ten sposób chorą na raka matkę i 11 letniego brata Brian’a. Pewnego dnia do ich miasteczka przyjeżdża rozpieszczony dziedzic fortuny Brook’sów. Chłopak prosi dziewczynę o przysługę , czy Charlie przystanie na jego propozycje , i czy wciągnie się w ten niebezpieczny świat elity? Czy uczucie jednego z braci nie poróżni rodziny i jaką rolę w ich życiu odegra Charlie ?




Gdy miałam 5 lat zawsze przed pójściem spać tata opowiadał mi bajki. Siadał na skraju łóżka, opatulał mnie kocem i wsuwał na czubek nosa swoje okulary do czytania. Kiedyś zapytałam go czy historie które przywykł mi czytać spełniają się na co dzień w naszym życiu. Usiadł głęboko zamyślony po czym uśmiechnął się i powiedział mi jedno zdanie. " Czasem nasze życie jest jak ciemny tunel bez wyjścia, ale zjawia się ta jedna osoba z wielkim promykiem i oświetla ten tunel, dzięki niej znajdujemy wyjście z nawet najbardziej beznadziejnej sytuacji.". Rok później żegnałam go na lotnisku opatulając moje małe rączki wokół jego karku i wskakując mu na ręce. Nigdy więcej go nie widziałam. Zmarł podczas katastrofy lotniczej. Czasem siadam na łóżku i otwieram ulubioną książkę na której widnieje napis :
" Choćby nie wiem co nigdy nie przestawaj wierzyć w bajki, nie poddawaj się. 
Dla mojej księżniczki - Tata "
- Nie poddam się tato - szepczę 

5 komentarzy:

  1. ciekawie sie zapowiada :)
    @zaynxie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 :) Postaram się żeby było jeszcze ciekawsze haha :)

      Usuń
  2. no, prolog zapowiada się naprawdę ciekawie x
    z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy, pozdrawiam, @czaary_maary

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu już to kocham :-D jak byś mogła mnoe informować byłoby świetnie @jewelka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) <3 jasne z wielką chęcią :)

      Usuń